Us?ugi

Celem firmy AudioCar jest zaspokojenie potrzeb klienta

oraz osi?gni?cie Jego pe?nego zadowolenia.

Regulamin


1. Wymiary reklamy.


Zastrzegamy sobie tolerancj? wymiarów reklamy, wynikaj?c? ze specyfiki wydruków wielkoformatowych oraz dost?pno?ci mediów, do 5%, chyba ?e z zamówienia wynika inaczej. W przypadku reklamy wielkoformatowej, ogólnie przyj?te jest równie? panelowanie grafiki, czyli sk?adanie jej z kilku brytów.

2. Kolorystyka reklamy.

Zastrzegamy sobie tolerancj? odcieni i nasycenia kolorów wynikaj?c? z ró?nic w strukturze lub fakturze farb, jak równie? rodzaju wydruku oraz materia?u, chyba ?e z zamówienia wynika inaczej.

3. Tre?? reklamy.

Prosimy o dok?adne sprawdzenie tre?ci na projekcie. Nie odpowiadamy za ewentualne b??dy ortograficzne i gramatyczne, po zatwierdzeniu projektu.

4. Monta? reklamy.

Monta? reklamy, odbywa si? wg zasad przyj?tych i obowi?zuj?cych w firmie AudioCar, chyba ?e do zamówienia do??czona jest oddzielna specyfikacja. Zmiana ustalonego miejsca monta?u reklamy, wi??e si? z dodatkowymi kosztami. Z uwagi na ?ywotno?? opasek zaciskowych (elementy zu?ywalne), okre?lon? przez producenta na minimum trzy miesi?ce, gwarancji na opaski zaciskowe udzielamy na okres trzech miesi?cy. D?u?szy okres gwarancji wymaga oddzielnych ustale?.

Elementy elektryczne (np. kasetony), zako?czone s? puszk? przy??czeniow? – do??czenie elementu do istniej?cej instalacji wi??e si? z dodatkowymi kosztami.

Uzyskanie niezb?dnych pozwole? na monta? reklamy w okre?lonej lokalizacji, pozostaje w kwestii klienta a nie firmy AudioCar.

5. Rozliczenie nale?no?ci.

Rozliczenie nast?puje najpó?niej przy odbiorze towaru lub bezpo?rednio po zako?czeniu prac, na miejscu monta?u, chyba ?e z zamówienia wynika inaczej. Towar i produkty, pozostaj? w?asno?ci? firmy AudioCar, do momentu ca?kowitego rozliczenia. Jakiekolwiek reklamacje, b?d? roszczenia nie s? podstaw? do nie uregulowania nale?no?ci.

6. Termin realizacji.

Czas oczekiwania na realizacj? zamówienia, liczony jest od momentu wp?aty zadatku oraz akceptacji finalnego projektu. Oba te warunki s? niezb?dne do uruchomienia procesu produkcji.

7. Oklejanie samochodów.

Oklejanie samochodu, pomimo zastosowania najlepszych dost?pnych materia?ów oraz ?rodków pomocniczych, a tak?e stosowania najwi?kszych ?rodków ostro?no?ci, pozostaje metod? inwazyjn?. Nale?y liczy? si? z tym, i? po demonta?u folii, samochód mo?e nosi? ?lady ingerencji (np. mo?liwe jest i? lakier b?d?cy pod foli?, mo?e nieznacznie ró?ni? si? od tego, który wystawiony by? na dzia?anie warunków atmosferycznych. W niektórych przypadkach, konieczne jest równie? delikatne naci?cie folii, wynikaj?ce ze specyfiki lub kszta?tu oklejanej powierzchni, co równie? mo?e pozostawi? nieznaczne ?lady na lakierze). W celu zapewnienia najwy?szej jako?ci aplikacji, producent folii zaleca dokonanie technologicznych naci?? w miejscach najwi?kszych przet?ocze?.

szyldled.pl